Monday, December 26, 2011

رسائل راس السنه الميلاديه Year ras Messages 2012 Calendars

رسائل راس السنه الميلاديه Year ras Messages 2012 Calendars
رسائل راس السنه الميلاديه Year ras Messages 2012 Calendars كل عام وانتم بخير
بمناسبه دخولنا فى عام 2012 الله اجلعه عام خير على الامة الاسلامية يا رب العالمين

تهنئة من الوريد الى الوريد
وقبل الزحمة والمواعيد
كل عام انت سعيد
وعمر مديد
وبوسة الك يا أغلى حبيب


تهنئة من الوريد الى الوريد
وقبل الزحمة والمواعيد
كل عام انت سعيد
وعمر مديد
وبوسة الك يا أغلى حبيب


يا أغلى البشر والأحباب
سنة جديدة ع الأبواب
ودمعي والله على حد الاهداب
قررت أنسى العتاب
بلا ذنب وبلا أسباب
وأهديك أحلى المسجات
وأتمنى منك أسمع الجواب

********
أتحدى العالم وأنا معاك
وقول للبشر بأعلى صوت أنا أهواك
ومع بداية سنة جديدة أقول يا حبيبي
أنا و قلبي وروحي وإحساسي برضوا معاك


يا شمس الكون نوري على حبيبي وأحملي سلامي له وقوليله كل عام وإنت بخير

ما قدرت اقولها لأحد قبلك لا نفسي ولا قلبي طاوعوني حبيت إنك أول من يسمعها كل عام وإنت بخير يا عيوني

أتمنى لك سنه سعيده وعسى عامك سعاده وحب ،،، %2012% تذكر أنا أول من هنأك

حاولت أسابق الناس وأرسلك مع خيوط الشمس الماس وأقولك كل عام وإنت بخير يا مشعل الرقة و الإحساس

رسائل راس السنة 2012

عدد ورق الشجر وعدد رمش البصر أهنيك قبل البشر براس السنة 2012


تليفونى مسكين حرارته اربعين وعنده عقدة لازم يعاكس الحلوين ويقولهم كل سنة وانتم طيبين

********
كل عام انت سعيد وعمر مديد وبوسة الك يا أغلى حبيب

No comments:

Post a Comment

اترك سوالك هنا وسوف نقوم بالرد عليه فى اسرع وقت