Saturday, December 31, 2011

سنة جديدة سعيدة رسائل موبايل تهنئة 2012 happy New year happy New year

سنة جديدة سعيدة رسائل موبايل تهنئة 2012 happy New year happy New year
سنة جديدة سعيدة بمناسبها السنة الجديد ننزل لكم اجمل باقة رسائل موبايل 2012 للتهنئه بالعام الجديد
اللهم اجعلها سنة جديدة سعيدة علينا يارب العالمين

الباقة الاولى من الرسائل للموبايل

حبيبي صار لي مدة أشوفك تايه وحيران
وانا والله لا شفتك حزين تزود أحزاني
أنا احبك ولا ودي تعيش بدنيتك ندمان
ترى ألأيام محسوبة وتالي ها لعمر فاني

تصدق بسمتك والله تفرح خاطري الولهان
يطير من الفرح قلبي واصير بعالم ثاني
والى من شفتك بضيقة أحس اني انا الغلطان
أعاتب نفسي بنفسي ولو ما كنت أنا الجاني

غلاك بداخل أعروقي ولا يوصل غلاك انسان
يمر الوقت ويثبت لك غلاك ان الله أحياني
أضحي بعمري لعيونك تنام انته وانا سهران
ونادي جروحك لقلبي تجي واحد ورى الثاني

كنتوا بالعيلة 2

واليوم بقدومه 3
عقبال اللي بعده يا رب

وتزيدالعيلة أحباب

بقدومه هلت البشاير
وبصوته هزالمشاعر
الله يحميه من المخاطر
ويجعله دوم طيب الخاطر

بكرة تمرالسنين
وتشوفوه أحلىئالشباب
يوقف جنبكم ويعين
وكل المصاعب تلين


حملتيه تسع شهور
واليوم جاه ألفمبروك
والكل وهبه أجمل شعور
وصار بالعيلة مشهور

انت عاجبني واسلو بك معاتق اللهني
وصوتك مزوبني ياعسل
اغلط مرة وكلمني

روح الله يشغل بالك ويغير احوالك
ويحترق جوالك ازا ماني على بالك

يجرحني غلاك وياتق اللهحني حلاك
ويتعبني جفاك خز عمري فداك
لا تصدق امزح معاك

قلبى دق دقه وكمان اختار ونقا ولو جابو لقلبى غيرك هيقول لأه لأه

انك زاد عليا غرق كل الأماكن
طيب لو زاد شويه اجيب منين جراكن ؟

اعشقك واهواك واجرى بشبشب وراك
ولو فرده ضاعت منه
كل الشباشب فدااك


أنا القمر اذا هل
انا الفجر اذا طل
امدح نفسي بكيفى واتدلع براحتى
الرصيد رصيدى والرساله منى
وانت بتقرا على حسابي يعني تقرا وانت ساكت

ياحمار .. ياكلب .. واحد منهم داسته عربية امبارح
حب حبيتك…عشق عشقتك كل ما عندى اديتك روح الله يخرب بيتكأحبك حب البطة للبطوط والفرخة للكتكوت والصعيدى للنبوت والجربان للبرغوث
شايف القمر شو بعيد؟؟؟ قلم واحد واطيرك عنده !! لو نسيتني في يوم

No comments:

Post a Comment

اترك سوالك هنا وسوف نقوم بالرد عليه فى اسرع وقت