Wednesday, December 23, 2009

البوم صور الممثل احمد حلمى,صور احمد حلمى الجدده ,صور الفنان احمد حلمى فى الافلام,صور فرح وزفاف احمد حلمى ,اجدد صور احمد حلمى,ahmed helmy album far7

البوم صور الممثل احمد حلمى,صور احمد حلمى الجدده ,صور الفنان احمد حلمى فى الافلام,صور فرح وزفاف احمد حلمى ,اجدد صور احمد حلمى,صور احمد حلمى
اسم الفنان احمد حلمى الحقيقى :أحمد محمد حلمي عواد
احمد حلمى من مواليد :18 نوفمبر 1969
العمر الان 40
بنها ، مصر
اشهر افلام الممثل احمد حلمى
ظرف طارق
عبود على الحدود
الناظر
اسف على الازعاج
فيلم كده رضا
صور احمد حلمى ومنى ذكى وابنته
صور زوجه احمد حلمى
احمد حلمى ومنى ذكى

صور عائله احمد حلمى

هذه كانت بعض الصور التى اختارناها لكم
وانتظرونا فى صور جديده بعد قليل
وبعدها فقره المصارعه الحره لعشاق المصارعه ثم فقره الطرائف
كونوا معنا

البوم صور الممثل احمد حلمى,صور احمد حلمى الجدده ,صور الفنان احمد حلمى فى الافلام,صور فرح وزفاف احمد حلمى ,اجدد صور احمد حلمى

7 comments:

  1. هههههههههه منى زكي و احمد حلمي حلوين لبين لبعط بحبم خالص دعاء

    ReplyDelete
  2. صور احمد حلمى ومنى زكى حلووووووووووووووووين ربى يحميكم سماح

    ReplyDelete
  3. احمد حلمى هو ومنى حلوين اوى على بعض انا بحب احمد ومنى جدا بنوتة قمر ربنا يخلى ليكم

    ReplyDelete
  4. احمد حلمى قمر ومنى ذكى قمرين اضرابو فى الخلاط وعملو كوكتيل حلو اوى اسمة لىلى

    ReplyDelete
  5. انا بحبهم اووووووووي وبجد هما قممير اووووووووووووووووي اووووووووووي و لي لي بنوتة زي القمر ربنا يحميها

    ReplyDelete
  6. بس لي لي شكل مين؟

    ReplyDelete
  7. بقيوا تفهين جدا

    ReplyDelete

اترك سوالك هنا وسوف نقوم بالرد عليه فى اسرع وقت